PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowy kwalifikacyjne "hurtowo" ?

  • 1. Data: 2003-02-14 17:56:43
    Temat: rozmowy kwalifikacyjne "hurtowo" ?
    Od: "dorota" <c...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,

    Po wysłaniu aplikacji w sprawie pracy, zostałam zaproszona na rozmowę
    kwalifikacyjną.

    Bardzo się zdziwiłam dowiedzawszy się, że na tę samą godzinę zaproszona jest
    większa grupa kandydatów !

    Wszyscy będą siedzieć w poczekalni i czekać na swoją kolej...

    Musze przyznać, że spotykam się z czymś takim po raz pierwszy.

    O co może chodzić ? Przecież z "przypadkowych" spotkań między oczekującymi
    kandydatami mogą wyniknąć tyleż zabawne co i przykre sytuacje.

    Co o tym myślicie ?

    Pozdrawiam,

    Dorota

  • 2. Data: 2003-02-14 18:25:26
    Temat: Re: rozmowy kwalifikacyjne "hurtowo" ?
    Od: "ptaq_" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dorota" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich,
    >
    > Co o tym myślicie ?

    Pachnie akwizycją.

  • 3. Data: 2003-02-14 19:16:56
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam

    Jżeli jest to rozmowa kwalifikacyjna , która nie dotyczy akwizycji a
    konkretnego stanowiska, to jest to jeden ze sposobów "zmiękczania" kandydatów.
    Samo życie.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-02-14 20:19:56
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Fri, 14 Feb 2003 18:56:43 +0100, dorota wrote:

> [...]

    > O co może chodzić ? Przecież z "przypadkowych" spotkań między oczekującymi
    > kandydatami mogą wyniknąć tyleż zabawne co i przykre sytuacje.

    Spotkałem się z czymś takim 2 razy. W obu przypadkach firma
    organizująca taki spęd proponowała bardzo nieciekawe warunki.
    W jednym przypadku bardzo szybko się zorientowałem że na ponad dziesięć
    osób uczestniczących w rozmowie tak naprawde brane pod uwagę były
    góra 3 osoby - reszta to był "wypełniacz" służący do "zmiękczenia" tych
    wybranych.
    Jeżeli idziesz tam w roli "wypełniacza" to ci współczuje: stracisz
    tylko czas i jeszcze się poddołujesz.

    Rygel

  • 5. Data: 2003-02-14 20:41:32
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > kwalifikacyjną.
    >
    > Bardzo się zdziwiłam dowiedzawszy się, że na tę samą godzinę zaproszona

    ja tak wlasnie bylem rekrutowany 7 miesiecy temu, i dostalem normalna prace
    w zwyklej firmie.
    Czasem ludziom brakuje wyobrazni albo czasu :)

    Wojtek

  • 6. Data: 2003-02-14 21:37:56
    Od: "Second" <S...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Wszyscy będą siedzieć w poczekalni i czekać na swoją kolej...
    >
    > Musze przyznać, że spotykam się z czymś takim po raz pierwszy.

    A w czym problem ?.
    Moze nie jest to zbyt eleganckie ale wyobrazni to nie masz zeby
    pomyslec jak to wyglada z drugiej strony ?.
    A czy taka tajemnica jest ogromna ze firma rozmawia z wiecej niz
    jednym kandydatem - wlasnie Toba ?.

    Wyluzuj.

    Pozdrawiam.

    Sec.

  • 7. Data: 2003-02-15 18:05:53
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    >
    > O co może chodzić ? Przecież z "przypadkowych" spotkań między oczekującymi
    > kandydatami mogą wyniknąć tyleż zabawne co i przykre sytuacje.

    Może akwizycja, a może chcą przedstawić konkretne warunki, obowiązki i kogo
    to zainteresuje ten zostanie. Ostatnią pracę dostałem na rozmowie w której
    uczestniczyło 30 osób. Powiedzieli o co chodzi i wyszło 15. Powiedzieli ile
    trzeba pracować - wyszło 10 :) Ja zostałem, przyjeli mnie i pracowałem tam
    ostatnie dwa lata. Potem dowiedziałem się, że takich rozmów z 30 uczestników
    było kilka.

    Tomek

  • 8. Data: 2003-02-17 14:15:12
    Od: "PawlakA" <p...@w...pl>

    Che, che!

    Ja miałem lepiej. Przyjechałem do W-wy na wyznaczoną godzine na rozmowę
    w pewnej dużej "poważnej" firmie telekom. a Pan HR pojechał sobie na
    działkę bo zapomniał :)
    W poczekalni tłum, a gościa musieli ściągać przez komórkę.

    powodzenia!

  • 9. Data: 2003-03-07 18:26:59
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 14 Feb 2003 18:56:43 +0100, "dorota" <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Musze przyznać, że spotykam się z czymś takim po raz pierwszy.

    Ja spotkałem się conajmniej cztery razy. Raz w jednej, nieistniejącej
    już f-mie z branży AGD/RTV z W-wy, drugi raz u jednego z dilerów
    PlusGSM (z 3city - praca w W-wie), trzeci raz to FritoLay a czwarty
    raz w f-mie Sonda - tej od soków. W Sondzie na dzień dobry kazano
    wszystkim wejść do wynajętej sali gdzie dano nam do rozwiązania jakieś
    testy indywidualne a potem miały miejsce zadania grupowe. Następnie
    rozmowy indywidualne.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa