PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa w Grafton Recruitment › Re: rozmowa w Grafton Recruitment
    From: a...@b...mtl.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa w Grafton Recruitment
    Date: 14 Oct 2002 11:43:55 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@belar.mtl.pl

    In article <anu9du$92o$1@absinth.dialog.net.pl>, Agadir wrote:
    > Witam
    >
    > Dosta?em zaproszenie na rozmow? do ww. firmy po odpowiedzi na ich og?oszenie. W
    zwi?zku z tym mam par? pyta? do tych, co ju? przez to przechodzili:
    > 1. Jak s?dzicie, czy ich anonse oznaczaj? zawsze realn? ofert? pracy, czy te? tylko
    badanie rynku i ch?ae zdobycia wi?cej kandydatów do bazy danych (og?oszenie jest
    bezp?atne, bo na grupie, nazwa firmy nie wymieniona, tylko bran?a)?
    > 2. Jak wygl?da tam rozmowa? O co pytaj??
    > 3. Czy pytaj? o oczekiwane wynagrodzenie, je?eli w og?oszeniu jest podany przedzia?
    (tak na marginesie, czy podaj? ten przedzia? netto czy brutto)?
    > 4. Jakie s? Wasze ogólne wra?enia? Czy warto targaae si? do stolicy?

    Bylem tam 2 razy i reasumujac:
    duzo gadania malo efektu.
    W efekcie nie doszlo do ani jednego spotkania z pracodawca.
    Mimo ze kwalifikacje mam wysokie.
    Lepiej daj sobie spokoj z nimi, szkoda czasu.