PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl › Re: rozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl
    From: Karol Lipnicki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl
    Date: Wed, 15 Dec 2004 19:04:47 +0100

    Daniel Rychcik wrote:

    Pozwoliłem sobie wyciąć całą odpowiedź p. Daniela, ponieważ znajduje się ona
    jeden klik myszą (knode) lub ruch kursorem (slrn-pl) ku górze.
    Jak napisałem na wstępie nie jestem geniuszem i moja wiedza nie jest wielka.
    Niestety sprawy takie jak LDAP i NIS+, czy NAS, nie mówiąc już o Solarisie
    czy CISCO to dla mnie odległe marzenia.
    Może nawet nie będę ich realizował w najbliższej przyszłości, ponieważ myślę
    racjonalnie, a ten tok myślenia mówi mi, że znajomość tychże nie jest mi w
    obecnej chwili potrzebna.
    Oczywiście - możesz Danielu powiedzieć, że zatrzymuję się w rozwoju, i
    poniekąd zgadzam się z tobą, jeśli użyjesz takiego stwierdzenia.
    Planuję naukę Informatyki na Wrocławskiej Politechnice, i zapewne
    powiększanie wiedzy ułatwia start i naukę nowego na studiach, ale ja na
    obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia się w tych dziedzinach, a
    książki (sucha teoria) to nie to samo.
    Miło mi, że na moje posty odpowiadasz w zrozumiały sposób, nie zaś odsyłasz
    do googli, czy literatury.

    To by było na tyle.
    Nie sugeruję EOT, bo sądzę że ta rozmowa może jeszcze nabrać ciekawego
    kursu....
    --
    | a...@m...int.pl | gg: 5047704 | jid: a...@j...org |
    | www.digifoto.prv.pl ||