PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl › Re: rozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl
    From: Karol Lipnicki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna w Interia.pl
    Date: Wed, 15 Dec 2004 17:44:15 +0100

    Sławomir Kawała wrote:

    > Co ma pop3 do bsd i tej oferty ? Inna sprawa, ze rzeczywiscie gosc
    > powinien zrezygnowac... tu chodzi o duzy portal, znajomosc takich
    > technologii jak load balancing (lacz i rozkladanie obciazenia na wiele
    > serwerow np www / bazy danych), zapewne dojdzie znajomosc routerow typu
    > Cisco i innych sprzetowych rozwiazan stosowanych przez portal. Ogolnie
    > praca napewno ciekawa, ale nie dla osob, ktore 'cos tam wiedza'.

    Nie śmiem negować twojej wypowiedzi, bo napewno wiesz więcej ode mnie, ale
    chciałbym jedynie wyrazić swoje zdanie w tej kwestii.
    Może ktoś łaskawie wyjaśni mi, jak człowiek nie znający dobrze takich
    protokołów jak smtp, pop3, imap, bo przecież interia oferuje również konta
    pocztowe.
    Sądzę również że administracja serwerem na którym stoi cały serwis, czy
    nawet tylko serwerem dla komputerów "biurowych" wymaga znajomości tych
    protokołów.
    FreeBSD, NetBSD i cała rodzina *BSD to nie są systemy "klikalne" jak
    windows, i naprawdę dobrze trzeba je znać.
    Osobiście posiadam niewielką sieć na kilku userów, parę kont pocztowych,
    quotę dla każdego, i pomimo że teraz pracuję na Linuksie (od dwóch lat), a
    serwer stoi na NetBSD nie odważyłbym się podjąć takiej pracy, bo uważam, że
    jestem do tego "za mały".

    Nie neguję niczyich chęci, ale trzeba mieć odrobinę samokrytyki, ażeby móc
    ocenić swoje umiejętności.
    Dlaczego napisałem o POP3 - ...."proszę zmontować 17 kont pocztowych dla
    pracowników"....
    ...telefon do helpdesku od pracownika: "...nie mogę odebrać swojej poczty -
    coś się dzieje na pop3...."
    --
    | a...@m...int.pl | gg: 5047704 | jid: a...@j...org |
    | www.digifoto.prv.pl ||