PracaGrupypl.praca.dyskusjerozliczanie diet › Re: rozliczanie diet
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozliczanie diet
    Date: Sat, 17 Feb 2007 22:59:48 +0100

    Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:er7pmt$1t9f$1@news.mm.pl...

    > Znasz jakąś podstawę prawną odnośnie powyższego?

    Nie znam ;> Moje biuro rachunkowe twierdzi, ze koszty mozna wciagac do
    ewidencji w /nastepnym/ miesiacu. Z czego czasami korzystam - jak nie mam
    przychodow, to nie chce mi sie przetrzasac biurka, plecakow i toreb w
    poszukiwaniu kwitow ;)

    Nie ma oczywiscie nic wspolnego z prawem pracy. Chodzi o uchwycenie
    maksymalnie najpozniejszego terminu, w ktorym fakt odbycia podrozy sluzbowej
    musi zostac zaksiegowany (a wiec wczesniej rozliczony).

    Co do meritum: a moze te diety na prawde sie nie naleza? Kilka lat temu
    radosne urzedasy wprowadzily zasade, ze za czas podrozy diety nie
    przysluguja.

    sz.