PracaGrupypl.praca.dyskusjerok szukam pracy i nic .... › Re: rok szukam pracy i nic ....
    From: "Miki" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rok szukam pracy i nic ....
    Date: Thu, 28 Nov 2002 12:34:36 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@213.17.181.174

    Użytkownik "GL" <p...@o...pl> napisał

    > apropos' tego zarządzania, to dobry w tym byłeś ? Może warto rozważyć
    > jakieś kierunki czysto informatyczne (czytaj:nie pecetologia, a jakiś
    > SAP np.) i rozwijać się w tym kierunku ?.

    (ciach)

    Bardzo dobry post, brawo ten Pan!
    Mam wrażenie, że każdy bezrobotny czuje się tak pokrzywdzony
    przez los, że odbiera mu to zdolność do kreatywnego myślenia
    i wszelkie siły do działania. A przecież z każdej sytuacji jest wyjście,
    i to rzadko kiedy tylko jedno!
    Poza tym trzeba coś robić nawet wtedy, gdy pozornie jest to
    nieopłacalne. Sam jestem dobrym przykładem. Rok temu
    odszedłem z pracy (całkiem dobrej) aby założyć własną działalność.
    Pracowałem ciężko ale nie wiodło mi się. Nawet koszty mi się nie
    zwracały. Nie dałem jednak za wygraną i robiłem swoje. Po 9 miesiącach
    wciąż miałem tylko mizerne przychody, więc znalazłem nową pracę na etacie,
    ale działalności nie zlikwidowałem. I wtedy produkty, które mozolnie
    robiłem przez te 9 miesiący, zaczęły się wreszcie dobrze sprzedawać.
    Teraz zyski z mojej własnej firmy są już dużo wyższe niż moja pensja
    z etatu. Musiałem trochę poczekać ale było warto.
    Grunt to wierzyć w swoje możliwości i nie poddawać się zbyt szybko.
    Każda uczciwa i rzetelna praca zostanie wynagrodzona.

    pozdrawiam
    Miki