PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja internetowa - zadanie - co Wy na to? › Re: rekrutacja internetowa - zadanie - co Wy na to?
    From: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja internetowa - zadanie - co Wy na to?
    Date: Mon, 19 Jan 2004 09:15:39 +0000 (UTC)

    a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

    > Zdazylo mi sie odpowiedziec na anons do firmy X, stanowisko kierownicze,
    > dostalam takie oto zadanko:
    > **************************
    > Maj? Państwo do dyspozycji niewielki lokal o pow.60m2 (10m x 6m). Proszę
    > przedstawić propozycję zagospodarowania powierzchni sklepu z
    rozmieszczeniem
    > najważniejszych grup towarowych.
    > Ponadto bior?c pod uwagę powierzchnię lokalu proszę podać w jakie artykuły
    > (np. producent, gatunek, rodzaj) zaopatrzy Pani / Pan następuj?ce stoiska
    > (działy):
    >
    > a.. Nabiał
> [...]

    Według mnie to sprawdzają twoją profesjonalną wiedzę. NIe znam się na tym,
    ale przypuszczam, że istnieją reguły jak takie towary powinny być
    rozmieszczone. W markecie towary masowe (np. cukier, mąka) umieszcza się w
    miejscach mało dostępnych (żeby nie marnować miejsca), gdyż zakłada się, że
    klient i tak poszuka i znajdzie, zaś w sklepie osiedlowym musi być pod ręką,
    gdyż klientowi się na ogól spieszy.

    Pytając o jakie towary i producenci sprawdzają twoją znajomość rynku.

    Natomiast nie sądzę, żeby ktoś chciał z ciebie wyciągnąć informacje i
    wykorzystać.

    Jak się znasz na tym i posada cię interesuje, to najlepiej odpowiedz na tę
    ankietę jak umiesz najlepiej.