PracaGrupypl.praca.dyskusjereklamy › Re: reklamy
  • Data: 2009-11-08 16:32:43
    Temat: Re: reklamy
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    madej pisze:
    > czy ktos z urzytkownikow kozystal moze z zarabiania za posrednictwem tej
    > strony
    > Prosze o opinie

    Z braku lepszych zajęć wszedłem na tę stronę i co widzę. Statystyki
    użytkowników. I co widzę, debil to student, w wieku 18-25, z zarobkami
    do 2000zł, mieszkający w Warszawie. I jak ja mam teraz o Was myśleć,
    przyszłość tego państwa, czarno to widzę;) Zerknijcie na tę stronkę i
    zobaczcie jakie osły najwięcej z tego korzystają;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |