PracaGrupypl.praca.dyskusje › referencje w IT - jak to napisac

  • 1. Data: 2004-12-16 13:07:19
    Temat: referencje w IT - jak to napisac
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbym zamiescic w CV liste referencji z paru firm, ale jak to napisac, bo...
    pracowalem tam jako administrator sieci, aplikacji i naprawialem Windowsy ;)
    Wiecie, taki outsourcing uslug informatycznych

    Jak to mozna ladnie ujac ?

  • 2. Data: 2004-12-16 13:13:54
    Temat: Re: referencje w IT - jak to napisac
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Uzytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    ;)
    > Wiecie, taki outsourcing uslug informatycznych

    Czyli sam sobie bedziesz pisal te referencje, a nie oni Tobie? :D

    I.

  • 3. Data: 2004-12-16 18:23:40
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo...
    > ;)

    > Czyli sam sobie bedziesz pisal te referencje, a nie oni Tobie? :D

    moglbym, ale jakby zadzwonili z zapytaniem do tej osoby... hmm, jak mialbym sie
    rozdwoic...? :)

    nie, chodzi mi o to, ze napisalbym pod koniec CV:

    REFERENCJE:
    - firma X - i cos tam dla nie robilem

    ale w miejsce tego _cos_ co mam napisac ? Zazwyczaj pisze sie o jakims
    konkretnym wdrozeniu, sukcesie a ja dawalem im tylko administracje siecia :)
    Jak Wy byscie to ujeli ?

  • 4. Data: 2004-12-16 21:13:31
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

> [...]
    >

    > ale w miejsce tego _cos_ co mam napisac ? Zazwyczaj pisze sie o jakims
    > konkretnym wdrozeniu, sukcesie a ja dawalem im tylko administracje siecia

    Jesli referencje umieszczasz w cv, a nie jako oddzielne listy referencyjne,
    to piszesz po prostu nazwisko, stanowisko, firme, nr telefonu. To, co dla
    nich robiles powinno wynikac z czesci "Doswiadczenia zawodowe" - w
    "Doswiadczeniach" piszesz taki a taki czas - firma XYZ - stanowisko - lista
    wykonywanych obowiazkow/projektow. W "Referencje" - pan Iksinski, prezes,
    firma XYZ, telefon. Dobrze uzgodnic to z ta osoba, zeby nie byla zaskoczona,
    bo HRowcy dzwonia.

    Mozesz tez poprosic dana osobe o napisanie Ci listu referencyjnego i te
    listy podpiac pod lm i cv.

    BTW mam takie zabawne doswiadczenie z listami referencyjnymi. Otoz bylam
    dawno temu na obozie dla mlodziezy organizowanym przez pewna fundacje o
    politycznych konotacjach. spoleczenstwo obywatelskie i te sprawy. Na koniec
    kazdemu uczestnikowi (udzial byl bezplatny i dobrowolny) wreczono list
    referencyjny wychwalajacy go pod niebiosa. Glowny Boss opowiedzial nam, skad
    to sie wzielo. Otoz pewnego razu na jeden z tych cyklicznie organizowanych
    obozow przyjechal anarchista-licealista, ktory wzbudzil powszechna sympatie,
    ale na koncu przyszedl, powiedzial, ze opuscil szkole na ten tydzien, a ze w
    szkole ma tyle zebranej "negatywnej opinii" za swoja anarchistyczna postawe,
    ze go teraz pewnie wyrzuca i ze gdyby mogl jakies usprawiedliwienie
    nieobecnosci uzyskac, to byloby dobrze. Kadra sie przejela i napisali mu
    wspanialy list. On poszedl z tym listem do dyrekcji, a potem do nich
    dzwonil, ze ten list wisi w ramce w gablocie kolo gabinetu dyrektora jako
    sukces szkoly, obok dyplomow laureatow olimpiad, a jego szkola zaczela
    traktowac lepiej. Kadra poczula sie czyniacymi dobro i od tej pory takie
    listy rozdaja kazdemu. Musze przyznac, ze wsrod moich ten list tez wzbudzal
    zwykle najwiekszy entuzjazm :D. Wynika z niego, ze osoba "referowana" byla
    ta, ktora uczynila cale przedsiewziecie naprawde wartosciowym swoim
    zaangazowaniem, inteligencja, wiedza etc. pozostawiajac wszystkich pod
    glebokiem wrazeniem jej niesamowitych zalet. :)

    I.

  • 5. Data: 2004-12-17 08:37:22
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

> [...]
    ;)
    > Wiecie, taki outsourcing uslug informatycznych

    moze po prstu administracja i help desker?

    pozdrawiam