PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Zakupy

  • 1. Data: 2004-12-16 13:21:52
    Temat: [OT] Zakupy
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Poniewaz szukajacy pracy i zmieniajacy ja naleza do osob z natury lub
    przymusu oszczednych, podaje namiar na link, ktory "powalil mnie na
    kolana" przed paroma minutami.
    Nie mam w tym (niestety) zadnego interesu finansowego, a jedynie dziele
    sie swietnym (tak uwazam) namiarem na adres umozliwiajacy porownywanie
    roznych ofert sklepow internetowych dla wybranych produktow.
    http://skapiec.pl/index.php

    pzdr
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-12-16 14:02:48
    Temat: Re: [OT] Zakupy
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 16 gru 2004 w liście [news:opsi3reqvq5g9cba@62.233.223.195-ip-
    bimap.salsa.pl] Krzysztofsf [k...@p...gazeta.pl] napisał(a):

    > http://skapiec.pl/index.php

    A mówią, że OT'y są niepotrzebne. Dzięki za adres - przyda się na
    pewno. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki