PracaGrupypl.praca.dyskusjereferencje › Re: referencje
  • Data: 2003-09-03 13:54:28
    Temat: Re: referencje
    Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc , ja wlasnie jestem na wylocie z pracy i naprawde polecam referencje -
    jesli ma kto ci je napisac zalatw to sobie. ja pracowalam jako asystentka i mam
    takie ref. - kopiuje troche tekstu dla przykladu:
    LIST REFERENCYJNY

    Pani ..... pełniła rolę Asystentki w Departamencie .... od ... do ....
    Misją Departamentu jest......
    Głównymi odpowiedzialnościami Pani .... w ramach prowadzenia biura Departamentu
    były:
    &#61607; prowadzenie kalendarza spotkań
    &#61607; organizowanie spotkań wewnętrznych oraz z firmami zewnętrznymi
    &#61607; prowadzenie spraw organizacyjnych Departamentu (ewidencja urlopów i
    nadgodzin &#8211; rozliczanie)
    &#61607; wsparcie obiegu i ewidencjonowania dokumentów w Departamencie
    &#61607; wsparcie systemu komunikacji w Departamencie
    &#61607; wsparcie administracyjne spotkań oraz przygotowywanie protokołów ze spotkań
    ich dystrybucja
    &#61607; pomoc dla konsultantów &#8211; bieżąca pomoc w biurze, organizowanie
    spotkań, loty,
    formalności związane z pobytem w Polsce ( VISA, zameldowanie, pozwolenie na
    pracę)
    &#61607; drobne tłumaczenia ustne i pisemne
    &#61607; organizacja imprez integracyjnych
    Pani .... jako moja asystentka wypełniała swoje obowiązki rzetelnie i
    profesjonalnie, wykazała się innowacyjnością i twórczym zaangażowaniem w
    powierzone jej zadania.
    Nasza współpraca układała się bardzo dobrze &#8211; była miła i partnerska.

    Smialo mozesz wykorzystac ten tekst.

    pozdrawiam

    Monika