PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie raczej do programistów › Re: pytanie raczej do programistów
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie raczej do programistów
    Date: Fri, 22 Nov 2002 14:28:06 +0000 (UTC)

    MarP <p...@w...pl> napisał(a):

    > starannym
    > >

    > Zawsze smiesza mnie takie szacunki (raczej niedoszacowania). Przez ludzi tak
    > szacujacych (tzn. siedzacych przed M$ Project i ciagle zmiejszajacych czas
    > wykonania) nie wychodza pozniej zadne projekty informatyczne.

    Jakbyś uważnie przeczytał to, co napisał kolega Kasik, to byś zauważył, że
    nie ma tam niczego specjalnie skomplikowanego. Mam oczywiście na myśli osobę,
    która ma w prawę w tego typu programikach nie kogoś, kto się dopiero uczy.
    Nie mam także myśli M$ Project (nie wiem nawet, co to jest), ale na przykład
    język skryptowy typu python, gdzie wszystkie cegiełki to tworzenia takiego
    programu są gotowe, trzeba tylko złożyć je do kupy.

    > Zgodnie z Twoim zalozeniem to firma zatrudniajaca takiego programiste
    > mialaby z niego miesiecznie 16-20 programow o podobnym skomplikowaniu. Do
    > tego "starannie" przetestowane i z podstawową dokumentacja. Prawdziwa zyla
    > zlota.

    Spróbuj znaleźć klientów na 16-20 programów tego typu miesięcznie. Jeśli
    znajdziesz, to jest to rzeczywiście żyła złota i serdecznie ci tego życzę.