PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o urlop wypoczynkowy › Re: pytanie o urlop wypoczynkowy
    From: "Wielki Miś" <w...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o urlop wypoczynkowy
    Date: Fri, 21 Apr 2006 22:09:48 +0200

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e2bd5t$559$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Szpilka (Sylvja)" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma takiego przymusu, ale jest to w Twoim interesie.

    > Bezpośrednio po urlopie macierzyńskim masz prawo do wykorzystania na
    > swój wniosek zaległego urlopu wypoczynkowego oraz całości urlopu za
    > rok bieżący (20 lub 26 dni).
    > Jeżeli przed rozpoczęciem urlopu wychowawczego nie wykorzystasz urlopu
    > wypoczynkowego za 2006 r., to wymiar urlopu wypocz. za 2006 r.
    > zostanie pomniejszony o 1/12 rocznego wymiaru za każdy miesiąc urlopu
    > wychowawczego w bieżącym roku.
> [...]
    Wydaje mi sie ze urlop bezplatny to urlop bezplatny.
    Natomiast podczas urlopu wychowawczego nabywa sie prawo do urlopu
    wypoczynkowego.
    Urlop wypoczynkowy jest czyms innym niz wychowawczy.
    Przynajmniej tak bylo 2005. Mialem pracownika ktory poszedl na urlop
    wychowawczy i nabyl prawa do urlopu wypoczynkowego. Z uwagi na to ze koniec
    urlopu wychowawczego konczyl sie w tym samym czasie pracownik otrzymal
    ekwiwalent za niewykorzystany urlop.