PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o stanowisko pracy

  • 1. Data: 2002-10-15 18:58:01
    Temat: pytanie o stanowisko pracy
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam grupowiczow,

    ostatnio znalazlem ogloszenie jednego z bankow dotyczace zatrudnienia
    pracownika na stanowisku:

    Asystent/Młodszy Dealer transakcji walutowych i pieniężnych (Treasury)

    Moze ktos z was wie co moze dokladnie oznaczac taka praca, wazniejsze
    obowiazki,
    wymagania dotyczace umiejetnosci na tym stanowisku.

    Niestety nic wiecej nie bylo napisane.

    Prosze o pomoc

    pzdr

    Habier

  • 2. Data: 2002-10-15 19:07:30
    Temat: Re: pytanie o stanowisko pracy
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Habier" wrote:

> [...]
    > obowiazki,
    > wymagania dotyczace umiejetnosci na tym stanowisku.

    Z doswiadczenia kolegów bankowców wiem, ze jak nazwa stanowiska nic Ci nie
    mowi, to sie nie nadajesz na takie stanowisko.
    --

    Lia : Lifeform Intended for Assassination

  • 3. Data: 2002-10-15 20:13:07
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
    > piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

    Swieta racja, ale...
    Interesuje mnie to, wiec jesli cos wiesz... daj znac :)

    pzdr

  • 4. Data: 2002-10-15 20:19:58
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    "Habier" wrote:

    > Swieta racja, ale...
    > Interesuje mnie to, wiec jesli cos wiesz... daj znac :)

    Z tego co sie orientuje, moj kumpel bedacy Dealerem,
    zajmuje sie sprzedaza i kupnem dla klientów instytucjonalnych euro w kwotach
    od 100 tysiecy tychze w gore,
    generalnei chodzi o to, zeby klient był zadowolony, a bank na tym sporo
    zarabiał,
    a n abiurku ma 6 monitorów na kazdym z 10 typow wykresów.
    Spora odpowiedzialnosc, duzo stresów,
    dobrym sie jest po okolo 5 latach pracy,
    a i tak moze sie zdarzyc ze na spotkaniu ( bo kontakt z klientem, namwianiem
    go n akontynuacje wspołpracy itd nalezy do Delaera) ze klient umie zagiąć
    Dealera.

    Popracowac w tym mozna max 10 lat bo pozniej człowiek wysiada psychicznie i
    fizycznie,
    no i ze własnei wejscie z ulicy jest mało prawdopodobne, jak w czasie
    studiów nei miało sie w dilingu praktyk.

    Płace na wejscie dla nowego ok. 3000, co wkurza starych zarabiajacych
    spooooro wiecej, o psucie rynku. Ale w obecnej sytuacji "nowi" godza sie na
    takie smieszne stawki.

    --

    Lia : Lifeform Intended for Assassination

  • 5. Data: 2002-10-16 11:47:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zarabiał,
    > a n abiurku ma 6 monitorów na kazdym z 10 typow wykresów.

    Warto wiedziec i znac aplikacje typu Reuters Cobra, Bloomberg i tp pierdoly

> [...]
    namwianiem
    > go n akontynuacje wspołpracy itd nalezy do Delaera) ze klient umie zagiąć

    Zgadza sie:) Po to maja takie fajne telefony z guziczkiem, naciskasz i
    odlacza mikrofonik:)

> [...]
    > no i ze własnei wejscie z ulicy jest mało prawdopodobne, jak w czasie
    > studiów nei miało sie w dilingu praktyk.

    W tej chwili praktycznie nie mozliwe, jeszcze jakies dwa latka temu mozna
    bylo przyjsc na przyuczenie, teraz zerowe szanse

    > Płace na wejscie dla nowego ok. 3000,

    Oj, nawet mniej, duzo mniej

    >co wkurza starych zarabiajacych
    > spooooro wiecej, o psucie rynku.

    No nie do konca. Oni zarabiaja naprawde duzo, ale dlatego, ze sa wydajni.
    Rozmawialem z paroma, jesli koles jest dobry, to w ciagu pol roku wyrobi
    roczna norme, a potem generuje ostry zysk. Dealing Room, albo Treasury jest
    najlepiej oplacanym dzialem w kazdym banku. Nowi nie psuja rynku, bo po
    prostu nie sa w stanie zarobic konkretnych pieniedzy.

    >Ale w obecnej sytuacji "nowi" godza sie na
    > takie smieszne stawki.
    za bardzo smieszne, obawiam sie, ale pozniej sytuacja moze sie diametralnie
    zmienic. Znam osoby ktore w zachodnim banku zarabiaja ok 30 tys miesiecznie
    na reke
    pozdr
    /p