PracaGrupypl.praca.dyskusje › mam pytanie

  • 1. Data: 2002-10-15 19:05:10
    Temat: mam pytanie
    Od: a...@p...onet.pl

    ja skoncylam pielegniarstwo, 2letnia szkole studim medyczne i teraz studiuje
    pedagogike i czy moge np ubiegac sie o prace w żłobku, bo sama juz nie wiem
    jak to jest.

  • 2. Data: 2002-10-17 09:37:25
    Temat: Re: mam pytanie
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:> ja skoncylam pielegniarstwo, 2letnia szkole studim medyczne i
    teraz studiuje
    > pedagogike i czy moge np ubiegac sie o prace w żłobku, bo sama juz nie
    wiem
    > jak to jest.

    Zawsze byłam przekonana, ze: Osoba zainteresowana jakims rodzajem pracy sie
    o nia ubiega, a pracodawca decyduje czy na dane stanowisko przyjmie osobe z
    dyplomem, czy tez osobe ktora dopiero pracuje na dany dyplom!
    Nie napisałas kim chcesz byc w tym zlobku?
    - pielegniarka?
    - opiekunka?
    - sprzataczka?

    Pozdrawiam,