PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o praca.oferowane

  • 1. Data: 2003-06-05 21:39:06
    Temat: pytanie o praca.oferowane
    Od: "Jan Cymański " <j...@N...gazeta.pl>

    witam,
    napisałem na grupę ofertę o wykonanie pracy dla mojej firmy, określiłem
    miejsce, warunki ale nie widzę ogłoszenia na grupie. Wiem że jest moderowana,
    ale z tego dnia ogłoszenia są już widoczne.
    co mogę z tym zrobić?
    Jan

  • 2. Data: 2003-06-05 21:50:10
    Temat: Re: pytanie o praca.oferowane
    Od: "Jan Cymański " <j...@N...gazeta.pl>

    serdecznie przepraszam, nieaktualne.
    Jan

  • 3. Data: 2003-06-05 21:55:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Jan Cymański " <j...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > miejsce, warunki ale nie widzę ogłoszenia na grupie. Wiem że jest moderowana,
    > ale z tego dnia ogłoszenia są już widoczne.

    a dostales informacje o odrzuceniu twojej oferty?
    jesli nie, to najpewniej nie doszla jeszcze do moderatora.

    pamietaj, ze post moze utknac na trasie miedzy toba a kontem
    moderatora - i najpewniej bedzie to wina twojego providera/czytnika
    news

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-06-06 05:24:10
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > a dostales informacje o odrzuceniu twojej oferty?

    A od kiedy to coś takiego jest praktykowane?
    Jeszcze się nie spotkałem na pl.praca.oferowana...

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 5. Data: 2003-06-06 08:02:18
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Macias" <m...@w...pl> writes:

    > A od kiedy to coś takiego jest praktykowane?
    > Jeszcze się nie spotkałem na pl.praca.oferowana...

    no coz, na ppo nigdy nie slalam zadnej oferty... ale na pssm gdzie
    jestem moderatorem do kazdego odrzuconego posta _automatycznie_
    dolaczany jest attachment z informacja o odrzuceniu oraz FAQ grupy.

    tak sobie wiec pomyslalam, ze moze tutaj jest podobnie...
    skoro nie jest, to w takim razie wycofuje swoje slowa.

  • 6. Data: 2003-06-06 13:00:40
    Od: "Shuwar" <s...@p...onet.pl>

    :
    : A od kiedy to coś takiego jest praktykowane?
    : Jeszcze się nie spotkałem na pl.praca.oferowana...

    Tak jest na pl.praca.oferowane. Np gdy w temacie wiadomosci nie podales
    rodzaju pracy lub lokalizacji (np szczecin / zdalna)
    wowczas taka wiadomosc wroci do Ciebie za jakis czas ze stosownym
    komentarzem. Znam problem z doswiadczenia

    Pozdrawiam
    Shuwar

    ======
    $ Domowe Finanse, Budżet, Planowanie Wydatków, Bilans, Konto,
    $ Oszczędności, Wydatki, Przychód, Rozchód, Zarządzanie Pieniędzmi
    $ to proste z programem ShuCASH 4NE
    $ http://shucash.boo.pl
    ======

  • 7. Data: 2003-06-06 14:41:31
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A od kiedy to coś takiego jest praktykowane?
    > Jeszcze się nie spotkałem na pl.praca.oferowana...

    bo miales szczescie przyslac 12.01 i 27.05 od razu poprawne oferty ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-06-06 21:58:03
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > bo miales szczescie przyslac 12.01 i 27.05 od razu
    > poprawne oferty ;-).

    Dziękuję za skrupulatny research :)
    Wydawało mi się, że kiedyś coś mojego "utknęło", ale bez
    wyjaśnień - jeśli jednak jest inaczej, I'm sorry, moja
    wina.

    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 9. Data: 2003-06-07 09:44:44
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Dziękuję za skrupulatny research :)
    > Wydawało mi się, że kiedyś coś mojego "utknęło", ale bez
    > wyjaśnień - jeśli jednak jest inaczej, I'm sorry, moja
    > wina.

    u mnie nie utknelo.
    jesli bez wyjasnien, to moze nie doszlo - z tego co obserwuje czasem sie
    to zdarza, ale nie mam na tyle wielu rozpoznanych takich sytuacji,
    zeby badania nad nimi doprowadzily do jakichs ciekawych wnioskow pt.
    prosta recepta na utkniecie ;-) albo nieutkniecie.

    Nie odpisuje na oferty zupelnie bez sensu (nie zwiazane z grupa),
    na wielokrotnie ponawiane oferty od firm, ktorym juz odpisalem
    (zwykle kilkakrotnie) na temat powodow odrzucenia,
    oraz na oferty typu ,,klikajac w banery zarobisz 3, 5, 25 tys zaleznie od tego
    ile czasu bedziesz klikal''.
    Aha. HTMLe ogladam tylko jak mam wyjatkowo dobry dzien. Zwykle trafiaja
    do kosza (i archiwum) przed przeczytaniem. Ale jest ich bardzo malo.

    Jesli oferta jest oferta pracy, jesli jest *z grubsza* zgodna z FAQ
    (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ) i nie ukazala sie
    w ciagu dnia-dwu, oraz nie ma na nia odpowiedzi [na adres podany we From:
    obrany z nospamow!!!], to nalezy atakowac mnie mailem, wyslac przez inny
    NEWSserver a najlepiej jedno i drugie ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2003-06-10 18:52:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Aha. HTMLe ogladam tylko jak mam wyjatkowo dobry dzien. Zwykle trafiaja
    > do kosza (i archiwum) przed przeczytaniem. Ale jest ich bardzo malo.

    Zastanawia mnie jedno... Jakim cudem w dniu dzisiejszym na
    pl.praca.oferowana pojawil sie post osoby SZUKAJACEJ pracy??

    --
    Kania
    GG: 299238