PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o firme Ericpol - Krakow

  • 1. Data: 2005-01-18 20:06:34
    Temat: pytanie o firme Ericpol - Krakow
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Czesc,

    Czy macie jakies doswiadczenia dotyczace pracy w firmie Ericpol w Krakowie ?
    Na stanowisku programisty ?
    Jak jest atmosfera, zarobki ?

    Z gory dziekuje,

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-18 22:20:57
    Temat: Re: pytanie o firme Ericpol - Krakow
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl>

    Marek wrote:
    > Czesc,
    >
    > Czy macie jakies doswiadczenia dotyczace pracy w firmie Ericpol w
    > Krakowie ? Na stanowisku programisty ?
    > Jak jest atmosfera, zarobki ?

    Do Ericpolu odeszło sporo ludzi z mojej eks-eks pracy (właściwie od pewnego
    momentu byliśmy nieomal ich centrum szkoleniowym - przyjmowaliśmy ludzi,
    szkoliliśmy, a oni przy pierwszej okazji spierniczali niewdzięcznie do
    Ericpolu ;-) ), minęło prawie 5 lat, a większość nadal tam pracuje i wygląda
    na zadowolonych, z czego wnoszę, że nie jest tak źle.

    JoP

  • 3. Data: 2005-01-19 06:23:24
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> wrote in message

> [...]
    wygląda
    > na zadowolonych, z czego wnoszę, że nie jest tak źle.

    Marki samochodów jeszcze poprosimy dla pewności :-)
    Vizvary

    PS. To żart, żeby nie było nieporozumienia.

  • 4. Data: 2005-01-19 08:42:04
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy macie jakies doswiadczenia dotyczace pracy w firmie Ericpol w Krakowie ?
    > Na stanowisku programisty ?
    > Jak jest atmosfera, zarobki ?

    Ja tam startowalem ... nie zostalem przyjety. Za to przyjeto mojego
    kolege, ktoremu pisalem programy na zaliczenie z informy ... ;-) Chyba
    wypadl lepiej medialnie ;)

  • 5. Data: 2005-01-19 11:42:14
    Od: "Niezadowolony" <a...@o...com.pl>

    > pewnego
    > wygląda

    Czesc,
    A jakie programy pisza ? Dla jakiego sektora ? Za granice na rynek Polski
    ??? Maja jakas strone internetowa ???
    VB czy C++, .NET ? Unix ? Hm a moze ktos jeszcze powie ile w przyblizeniu
    dostane na reke jako nowy programista :)

    Pozdrawiam...

  • 6. Data: 2005-01-19 12:08:14
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ludzie sobie bardzo chwalą Ericpol. Warunek: musisz umieć komunikatywnie j.
    angielski.
    Pracownicy często wyjeżdzają na szkolenia, ew. na okres wykonania zlecenia
    za granicę (np. Hiszpania)
    Myślę, że warto

  • 7. Data: 2005-01-19 12:17:33
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > A jakie programy pisza ? Dla jakiego sektora ? Za granice na rynek Polski

    usuń końcówkę "pol", do pozostałego prefixu dorzuć rzeczownik określający
    syna (w językach skandynawskich aby była oryginalna pisownia, bądź brzmienio
    w angielskim)... i będziesz miał odpowiedź :)

    L.

  • 8. Data: 2005-01-19 12:44:40
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Shady:

> [...]
    > angielski.
    > Pracownicy często wyjeżdzają na szkolenia, ew. na okres wykonania zlecenia

    a teraz maja nawet oddział w Szwecji.

    --
    Magda

  • 9. Data: 2005-01-19 15:59:07
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    A to Mareczku nie Ty pytałeś tam niżej o Comarch...??
    To masz tam ode mnie odpowiedz:)