PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o Eniro

  • 1. Data: 2006-06-06 16:40:56
    Temat: pytanie o Eniro
    Od: "vegeta" <v...@p...fm>

    Witam,
    Mam pytanie czy orientuje się ktoś może jak wygląda praca na stanowisku
    konsultanta telesprzedaży w firmie Eniro(wydawcy Panoramy Firm)? Nie chodzi
    mi tyle o samo stanowisko, ile o samą atmosferę w firmie, jak się pracuję i
    w ogóle.

  • 2. Data: 2006-06-06 16:49:39
    Temat: Re: pytanie o Eniro
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    vegeta napisał(a):
> [...]
    > mi tyle o samo stanowisko, ile o samą atmosferę w firmie, jak się pracuję i

    z tego, co wiem (wiedza sprzed ok roku) jest bardzo duza rotacja
    (posledz w archiwum ich ogloszenia o naborach), a to chyba cos oznacza.

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-06-06 23:29:17
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

> [...]
    >mi tyle o samo stanowisko, ile o samą atmosferę w firmie, jak się pracuję i

    Zrob wyszukiwanie na "eniro" na forum gazeta.pl - pamietam, ze tam bylo sporo
    wypowiedzi nt. tej firmy.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl