PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie i list motywacyjny › Re: pytanie i list motywacyjny
    From: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie i list motywacyjny
    Date: Fri, 23 May 2003 11:37:50 GMT

    Użytkownik "tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bal0mu$97p$1@szmaragd.futuro.pl...
    > W nagłówku piszesz dane o ardresacie, natomiast w grzecznościowy zwrot
    > powienien brzmieć, np. Szanowny Panie Kowalski (przynajmniej tak się
    stosuje
    > w przypadku listów biznesowych po angielsku - zdaję właśnie LCCI, więc mam
    > jakieś pojęcie - piszesz np. Dear Mr Kowalski). Wymienianie konkretnego
    > nazwiska pomijasz dopiero w sytuacji, gdy go po prostu nie znasz.

    wierz mi LCCI zdalam ponad rok temu i tak naprawde ma sie on nijak do
    rzeczywistosci (a zdalam goz wyroznieniem)- w kazdej praktycznie firmie
    inaczej sie pisze urzedowe dokumenty niz tego ucza na kursach LCCI i
    wymagaja na egzaminie, nie mowiac juz o tym ze co chwila zmieniaja wymagania
    co do wygladu tych dokumentow - a poza tym po polsku chyba tez inaczej sie
    to robi no nie? dlatego wlasnie mam watpliwosci jakto zrobic po polsku