PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do administratorów sieci

  • 1. Data: 2002-10-21 13:03:08
    Temat: pytanie do administratorów sieci
    Od: "Michał" <kasper[usun-to]@artifex.art.pl>

    Witam

    Mam podjąć pracę w pewnej firmie do opieki nad serwerem Linuxa - poczta, www,
    baza mysql i sieci około 15 stanowisk. Praca na godziny no i interwencje w
    naglych wypadkach. Stąd Chciałbym się dowiedzieć, jak rozliczacie się z
    pracodawcą w takim przypadku. Jaka forma umowy, orientacyjne stawki
    godzinowe? Moze jakis inny sposób płatności?
    Byłbym ogromnie wdzieczny za informacje.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    --
    Michał
    kasper[małpa]artifex.art.pl

  • 2. Data: 2002-10-21 14:05:42
    Temat: Re: pytanie do administratorów sieci
    Od: "szafek" <s...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Michał" <kasper[usun-to]@artifex.art.pl> napisał w wiadomości >
> [...]
    > pracodawcą w takim przypadku. Jaka forma umowy, orientacyjne stawki
    > godzinowe? Moze jakis inny sposób płatności?

    polecam umowe serwisowa np na 1/2 roku, bierzesz sobie stawke godzinowa np
    150PLN i ustalasz ze w miesiacu w umowie masz np 5h serwisu = 750 PLN
    w umowie okreslasz czas reakcji na zgloszone uszkodzenie, usterke
    z kazda godzina ponad te 7h co masz w umowie normalnie kasujesz.

    oczywiscie zakladam ze masz dzialalnosc gosp i sie znasz na tym co chcesz
    robic - stad ta stawka

    pozdro
    bartek

  • 3. Data: 2002-10-23 11:52:23
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "szafek" <s...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w umowie okreslasz czas reakcji na zgloszone uszkodzenie, usterke
    > z kazda godzina ponad te 7h co masz w umowie normalnie kasujesz.

    150PLN za godzinę to wychodzi 30.000PLN miesięcznie. Przypuszczam że Prezes
    tej firmy tyle nie zarabia i pewnie musiałby być pijany aby podpisał taką
    umowę.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-10-23 12:53:14
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał:

    > 150PLN za godzinę to wychodzi 30.000PLN miesięcznie. Przypuszczam że
    Prezes
    > tej firmy tyle nie zarabia i pewnie musiałby być pijany aby podpisał taką
    > umowę.

    30.000 / 150 = 200 godzin!!! A kolega pisał o pięciu godzinach +
    ewentualnych interwencjach.

    slawek-

  • 5. Data: 2002-10-23 16:08:54
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Pucia" <s...@p...net.NOSPAM> napisał w wiadomości
    > np

    > Prezes
    >
    > 30.000 / 150 = 200 godzin!!! A kolega pisał o pięciu godzinach +
    > ewentualnych interwencjach.

    Nie chodzi o ilość godzin tylko o stawkę za godzinę. Cos takiego było
    możliwe 5 lat temu, i może jeszcze gdzieś funkcjonuje prawem rozpędu.
    Normalny Prezes zatrudni informatyka na pełny etat za 2000 zł brutto, będzie
    go miał 8 godzin dziennie i wykorzystywał jeszcze do innych prac, a jak
    trzeba bedzie po godzinach, to będą one do odebrania w kolejnych dniach -
    czyli bez dodatkowych pieniędzy. A jak sie coś nie podoba to za bramą
    czekają już bezrobotni informatycy którzy z podziękowaniem przyjmą się na
    taki etat na którym obija się przez 8 godzin.

    Wiesiek

  • 6. Data: 2002-10-24 05:58:30
    Od: "pestka" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Dokładnie opisana moja sytuacja. 2010 brutto 8godz *5 dni na tydzień.
    Nadgodziny jedynie do wybrania. Obowiązki administratora, sprzętowca i
    programisty . Samodzielny informatyk na 30 stanowiskach sieciowych. Miejsce
    pracy: firma produkcyjna na Śląsku. Nie jest łatwo. :(

    Pestka

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ap6hdu$5lc$1@news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2002-10-24 07:53:55
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "pestka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Miejsce
    > pracy: firma produkcyjna na Śląsku. Nie jest łatwo. :(

    Witam w klubie :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2002-10-31 01:20:03
    Od: T...@p...onet.pl

    In article <ap821u$ot6$1@news2.tpi.pl>,
    "pestka" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Dokładnie opisana moja sytuacja. [...] Nie jest łatwo. :(

    Ale... Kolega chyba od niedawna w branzy... Bo...ehm... jest cos takiego
    jak netykieta... ktora mowi m.in. o odpowiadaniu POD i cieciu cytatow...
    T. Atomicus