PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2003-05-28 13:18:45
    Temat: pytanie
    Od: "Fryzjer\(Barber\)" <f...@e...pl>

    W jakiej wysokosci pracodawca musi placic ZUS za osobe kora jest zatrudniona
    na 1/4 etatu. I wogole co przysluguje takiemu pracownikowi zatrudnionemu na
    1/4 etatu.

  • 2. Data: 2003-05-28 21:34:15
    Temat: Re: pytanie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Barber\ napisał:

    > W jakiej wysokosci pracodawca musi placic ZUS za osobe kora jest zatrudniona
    > na 1/4 etatu. I wogole co przysluguje takiemu pracownikowi zatrudnionemu na
    > 1/4 etatu.

    Żle postawione pytanie - od umowy o pracę płaci się ZUS proporcjonalnie
    do wynagrodzenia - zarobisz więcej - płacisz więcej.

    A co przysługuje - to samo, co pracownikowi zatrudnionemu na cały etat.
    Pomijając ZUS - w mojej ostatniej robocie premie były liczone również od
    wynagrodzenia w kwartale.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-05-29 11:13:01
    Od: "Fryzjer\(Barber\)" <f...@e...pl>

    chodzi mi o to, ze jak np. zatrudnilbym kogos na 1/4 etatu to ile zusu
    musialbym placic (mniej wiecej)

  • 4. Data: 2003-05-30 08:23:23
    Temat: Odp: pytanie
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik Fryzjer(Barber) <f...@e...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bb4q7q$9rd$...@a...news.tpi.pl...
    > chodzi mi o to, ze jak np. zatrudnilbym kogos na 1/4 etatu to ile zusu
    > musialbym placic (mniej wiecej)

    A ile zamierzasz mu zapłacić (mniej wiecej)?
    pozdr

  • 5. Data: 2003-05-30 08:31:06
    Od: "Fryzjer\(Barber\)" <f...@e...pl>

    jak najmniej byle zeby placic zus

  • 6. Data: 2003-05-30 09:00:45
    Od: w...@p...onet.pl

    > jak najmniej byle zeby placic zus

    może za darmo będzie robił ? zaproponuj !
    Paweł

  • 7. Data: 2003-05-30 09:45:51
    Od: "Fryzjer\(Barber\)" <f...@e...pl>

    chodzi mi o to, ze ktos bedzie tylko pracowal u mnie na papierku, mm mu
    tylko placic zus.....

  • 8. Data: 2003-05-30 11:49:04
    Od: "Ala" <a...@N...gazeta.pl>

    Fryzjer\(Barber\) <f...@e...pl> napisał(a):

    > W jakiej wysokosci pracodawca musi placic ZUS za osobe kora jest zatrudniona
    > na 1/4 etatu.

    Suma skladek zus od kwoty 200 zl brutto (1/4 wynagrodzenia minimalnego - 800
    zl brutto) to ok. 80 zl.

    I wogole co przysluguje takiemu pracownikowi zatrudnionemu na
    > 1/4 etatu.

    np. ubezpieczenie zdrowotne