PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie › Re: pytanie
  • From: "maly" <z...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie
    Date: Tue, 5 Feb 2002 19:40:28 +0100

    Nie do konca sie na tym znam, ale jest to cos w tym stylu:
    Czas pracy pracownika nie moze (a moze nie powinien) przekroczyc 41 godzin
    (od stycznia) tygodniowo w rozliczeniu 3 miesiecznym :-(((
    Drugie ograniczenie (dla pracodawcy raczej) jest takie, ze maksymalny czas
    pracy na dobe to 10 godzin.
    Tak wiec, jesli nie masz w pracy ukladu zbiorowego, ktory mowi inaczej, to
    pracodawca moze kazac ci pracowac caly tydzien po 10 godzin a nastepny po 6
    godzin i nie musi ci wtedy placic nadgodzin. O ile sie dobrze znam powyzej
    41 godzin sa nadgodziny, ktorych liczba godzin w ciagu roku tez jest
    ograniczona 9tak aby sie nie przepracowac :-))))*)
    Jesli sie myle, niech mnie oczywiscie ktos poprawi.

    Pozdrawiam

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci