PracaGrupypl.praca.dyskusje==>> przyszłośc informatyka <<== › Re: ==>> przyszłośc informatyka <<==
    From: "Beny" <b...@a...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ==>> przyszłośc informatyka <<==
    Date: Tue, 12 Mar 2002 23:57:26 +0100

    "Beny" <b...@a...de> wrote in message
    news:a6m0vp$260$01$1@news.t-online.com...
> [...]
    > radzic.
    >
    > Ktos calkiem madrze zauwazyl, ze swiat PCtami nie stoi i mikroinformatyka
    > potega. Nie wierzycie sprawdzcie czego wiecej sie sprzedaje PCtow czy
    > pralek, kuchenek mikrofalowych, samochodow, komorek, itd. we wszystkich
    tych
    > urzedzeniach brac informatyczna maczala swoje paluszki.
    >
    > Nie przejmuj sie co bys nie wybral teraz to i tak sie okaze ze jak juz
    > opanowales to w wystarczajacym poziomie masz za plecami calkiem duza
    > konkurencje i uwiklasz sie w projekt w ktorego temacie ledwie plywasz -
    ALE
    > jak jestes Informatykiem (takim przez duze I) to dzieki temu czegos sie
    > kiedy nauczyl pewnie sobie dasz rade.
    >
    > Powodzenia
    > Beny

    Po raz kolejny musze przyznac ci racje, informatyk to koles ktory szybko
    jest w stanie sie przystosowac do zmian w duzej mierze powierzchownych. Tak
    naprawde w informatyce poza szumem medialnym nie bylo zadnej rewolucji od
    opracowania programowalnych ukladow elektronicznych (poczatek lat 80).
    Niestety jednak jesli chodzi o mikroinformatyke, to juz jak wspomnialem
    wczesniej u nas w kraju dobrze na tym nie zarobi, ale z tego co slyszalem to
    poczatkujacy programista AHDL w USA zarabia tyle co doswiadczony C++.