PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › Re: przez GG z dyrektorem HR
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Fri, 17 Dec 2004 13:58:42 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Oliwia <o...@w...pl>
    wystukał[a]:
    > Fajnie by było jak byście mi napisali jak zagadać faceta, żeby
    > nawiązać kontakt. Czy mam napisac : Czy to Pan XXXXXX? Tu YYYYY. Czy
    > może: przepraszam, mam takie pytanie, odnośnie pracy w Państwa
    > firmie XXXXXX? poradźcie , bo nie mam doświadczenia na gg

    Ja bym to tak mniej więcej przeprowadziła:
    * Witam
    * Jestem wróżką, i właśnie prowadzę badania nad trafnością moich
    prognoz. I wg mnie pan pracuje w firmie.. XXXXX. Zgadza się?
    /można zamiast wróżki napisać, że testujesz nowy program statystyczny,
    który po analizie danych podanych w katalogu publicznym potrafi
    'odgadnać' gdzie kto pracuje. U pana wychodzi mi firma XXXXX. Zgadza
    się?
    * Jeżeli powie, że tak - wtedy przejdź na normalny tryb rozmowy np.:
    - Zgadłam? Dobrze przyznam się. Ten program to kicha (jestem kiepską
    wróżką), a to że pan tu pracuje wiedziałam z tego, iż startowałam do
    pana firmy. Niestety musiałam zrezygnować bo mam małe dziecko i dopiero
    jak je 'odchowam' to będę mogła być 100% dyspozycyjna. Ale to nie
    szkodzi. W miedzy czasie chciałabym się doszkolić. I w związku z tym mam
    małe pytanie: na jaki kurs.. etc....
    *Jeżeli powie nie (może to na początku ukrywać, nie chcieć się do tego
    przyznać, bo to w końcu prywatna sprawa). Wtedy proponuje taki wariant:
    Nie? hm... :> to źle, żadna prognoza mi się nie sprawdziła, chyba wywalą
    mnie z tej posady ;) Ale wróżenie to kiepska praca. Głupia byłam, że nie
    zgodziłam się na prace w firmie XXXX, ale nie mogłam być w 100%
    dyspozycyjna.. etc...

    Zresztą troche oryginalności, humoru i nie powinno być problemu z
    zagadaniem faceta. Nawet możesz zacząć o pogodzie rozmawiać, i jak
    dobrze pokierujesz rozmowę to zejdziesz na temat pracy. ;)

    Powodzenia,
    Jak nie jesteś pewna reakcji, to przetrenuj to trochę na przypadkowych
    osobach na gg. Zobaczysz czy potrafisz 'wczuć się w rolę'.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #