PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › Re: przez GG z dyrektorem HR
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Fri, 17 Dec 2004 11:42:42 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    wystukał[a]:
    > Moim zdaniem gdyby dostała numerek od niego, to w jej wiadomości nie
    > pojawiłoby się zdanie:
    > "A mam nr GG do szefa HR z którym rozmawiałam na rekrutacji (tzn.
    > raczej dane się zgadzają choć na gg nie ma nazwiska!)"
    > Wygląda na to, że sama znalazła numerek i stąd dylemat czy zagadać.
    > Ale mogę się mylić :-)

    To co jej szkodzi, niech zagada. Jak się okaże, że to nie on, to
    najwyżej wyjdzie na jakiegoś kolejnego wariata, jakich niemało na gg, a
    jak się okaże, że to on.... to jak się uda, to się uda, a jak się nie
    uda... to przez to i tak pracy nie straci (bo i tak wcześniej sama
    zrezygnowała). A jak przeprowadzi taktowną rozmowę, wyjaśniając
    przyczyny odmówienia pracy, to może szef ją przyjmię.

    Zaproponuj coś w rodzaju że przez ten okres co będziesz się
    dokształcała, abyś mogła pomagać im, albo na pół etatu....etc, są
    przecież też inne możliwości pracy, nie tylko umowa o pracę. /tzn to
    zależy jaka to firma, i czy w przyszłości planuje utworzenie podobnych
    stanowisk (czy za rok wolny etat będzie).

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #