PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzeniesc sie do hipermarketu (cerfur) czy pracowac dalej na stacji benzynowej?? › Re: przeniesc sie do hipermarketu (cerfur) czy pracowac dalej na stacji benzynowej??
  • Data: 2005-01-26 18:13:26
    Temat: Re: przeniesc sie do hipermarketu (cerfur) czy pracowac dalej na stacji benzynowej??
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tapio wrote:

    > no wlasnie w markecie 1000 a na stacji 850 brutto.
    >
    > Ale w hipermarkecie jest pewnie duzo roboty. a praca na zmiany od 6 do 14 i
    > od 14 do 22

    eee; markety pracuja 24h; jest masa pracy do wykonania w nocy i to na
    roznych "dzialach"; poza tym licz sie z tym, ze w wiekszosci marketow
    musisz wykonywac wiele roznych czynnosci; moze sie okazac, ze trzeba
    bedzie na kasie posiedziec, zrobic inwentaryzacje, przeniesc kilka
    regalow towaru w inne miejsce... itepe;

    > to jak w takich zmianach wypadaja soboty i niedziele wolne?

    no coz... mozesz sprobowac pogadac z kadrami i kierownikiem swojego
    dzialu i omowic sie, ze bedziesz pracowal np. tylko na popoludnia albo
    tylko na rano; podobnie weeekendami, tylko ze takie ustalenia beda
    raczej ustne;

    > bo obecnie pracuje 12/24 a wiec i noxki i swieta wszystko tak jak leci.

    ja na Twoim miejscu zostalbym na stacji; w markecie jest wiekszy
    ruch, a dodatkowo mozesz sie spotkac z wieloma niemilymi sytuacjami
    ze strony kierownictwa (np. odpowiedzialnosc za sprawy, za ktore
    nie byles odpowiedzialny i obarczanie kogos odopowiedzialnoscia jest
    nawet nierealne);

    adas;