PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo › Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przemyslenia po wylaczeniu moderacji ppo
    Date: Fri, 21 Nov 2008 08:45:58 +0100

    21 Nov 2008 00:33:13 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jak zawsze - kwestia progu tolerancji. Dla niektórych to dużo, dla
    > niektórych nie. Ale też myślę, że obecna forma "pół-moderacji" nie
    > przepuszczająca odpowiedzi jest całkiem wystarczająca.
    > Przy całkowitym wyłączeniu pewnie miałbyś jeszcze drugie lub trzecie
    > tyle odpowiedzi i komentarzy do ogłoszeń.

    Rozumiem specyfikę miejsca, ale akurat możliwości odpowiedzi to mi tam
    najbardziej brakuje ;) Czasem aż się prosi, żeby napisać ogłoszeniodawcy
    jak powinien formułować ogłoszenie, choć w sumie można i na maila.

    Trochę się też obawiam o ludzi, którzy się dadzą naciągnąć na "pracownika
    e-mail", ale tego uniknąć się nie da, bo nie tylko na ppo tym spamują.

    Tak więc o ile należą się podziękowania za wcześniejszą moderację, o tyle
    też teraz szczególnie źle nie jest i IMHO tak pozostać powinno.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net