PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
    From: RamirezHL <q...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Date: Mon, 09 Jan 2006 21:56:51 +0100

    Trists napisał(a):
> [...]

    wydaje mi się, że tutaj wychodzi idiotyzm pracodawców prowadzących
    rekrutację w "zachodnim stylu". przecież jesteśmy społeczeństwem które
    usilnie próbuje dogonić resztę europy, z 20% bezrobociem. większość
    ludzi myśli o kasie i o dobrej pracy i nikt nie zastanawia się nad swoim
    zyciem za 5 lat, a jedynie próbuje jakoś ogarnąć niepewność
    teraźniejszą. więc odpowiedź poniższa jest całkiem normalna.

    jesli pracodawca zyskuje na pracowniku kilkukrotność kosztów tego
    pracownika(bo jest wysokie bezrobocie i jest to całkiem normalne) to
    pracownik może poczuć się wykorzystywany.

    a to powyższe może wynikać z tego, że na ogłoszenie zgłasza się po
    kilkudziesięciu chętnych, większość ściemnia, żeby dostać się na
    rozmowę, a pracodawca nie może na etapie przeglądania cv i rozmów
    wyłapać tych odpowiednich.