PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstawiciel hanlowy

  • 1. Data: 2002-03-24 18:37:32
    Temat: przedstawiciel hanlowy
    Od: "mario" <s...@p...fm>

    Pracuje jako PH w fmcg spozywka mamy od maja pracowac na palmtopach taki
    komputerek do zamowien i jps w samochodach ,slyszalem ze to bat na PH
    ,przeciesz beda nas mieli na lupie .
    Czekam na jakies porady podpowiedzi

  • 2. Data: 2002-03-24 19:33:35
    Temat: Re: przedstawiciel hanlowy
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > Pracuje jako PH w fmcg spozywka mamy od maja pracowac na palmtopach taki
    > komputerek do zamowien i jps w samochodach ,slyszalem ze to bat na PH
    > ,przeciesz beda nas mieli na lupie .
    > Czekam na jakies porady podpowiedzi

    A masz coś do ukrycia?

  • 3. Data: 2002-03-24 20:27:36
    Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mario" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pracuje jako PH w fmcg spozywka mamy od maja pracowac na palmtopach taki
    > komputerek do zamowien i jps w samochodach ,slyszalem ze to bat na PH
    > ,przeciesz beda nas mieli na lupie .
    > Czekam na jakies porady podpowiedzi

    Niestety, kazdy twoj krok bedzie monitorowany. Program generuje godziny
    wystawiania faktur itd. Bedzie mozna z latwoscia odtworzyc co robiles w
    konkretnych godzinach. To tak po krotce.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-03-25 08:22:17
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    O kurcze a nie jest to przypadkiem Hortex, bo jak pamietam to jeszcze za
    mojej bytnosci tam tez planowano wprowadzenia takiego bata, bo co by nie
    mowic i pisac zawsze mozna PH wykazac jakas niezgodnosc ze standardami i
    wytycznymi, maszynki sa do oszukania sam bralem udzial w programie
    pilotazowym to byly terminale Ericssona sprzezona z telefonem, a firma mogla
    wchodzic na terminal kiedy chciala pod warunkiem ze terminal i telefon byly
    widzialne dla siebie (port Irda) a telefon byl namierzalny uslaga Monitel
    (odpowioednik systemu GPS) do tego dochodzila karta paliwowa ktora tez
    pozwala cie namierzyc i zweryfikowac ilosc km.

    Tak, tak Wielki Brat patrzy.....
    A tak nawiasem to firmy i tak mialy dzialy kontroli wewnetrznej (6 miesiecy
    w takim cholerstwie pracowalem i wiem ze to ciezki kawalek chleba, tydzien
    poza domem po hotelach i szukanie dziury w calym by napisac raport dla
    szefostwa)

    Powodzenia i pamietaj ze liczy sie wynik a nie pieknie wygladajacy papierek
    (chyba czasy twierdzenia ze papier przyjmie wszystko juz definitywnie
    zakonczono)

    /WPI

  • 5. Data: 2002-03-26 14:23:06
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "mario" <s...@p...fm> wrote in message news:a7l8h4$ngi$1@news.tpi.pl...
    > Pracuje jako PH w fmcg spozywka mamy od maja pracowac na palmtopach taki
    > komputerek do zamowien i jps w samochodach ,slyszalem ze to bat na PH
    > ,przeciesz beda nas mieli na lupie .

    tak właśnie jest. pracuje w firmie, która wdraża tego typu rozwiązania.
    ale faktem jest, że wielu PH robi różne "przekręty". po wprowadzeniu
    "systemu" dużo łatwiej takie sprawy wychwycić. często w jakiś czas po
    wdrozeniu są zwolnienia: tych co oszukiwali i tych którzy byli "oporni".

    życie ciężkie jest...
    M.

  • 6. Data: 2002-03-29 19:00:38
    Od: "mario" <s...@p...fm>