PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy o prace - podchdy › Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    Date: Sat, 25 Mar 2006 08:41:26 +0100

    > Oczywiście, że powinien podpisać z Tobą kolejną umowę.
    > Ty nie masz żadnego obowiązku pozostania u niego w firmie po upłynięciu
    > terminu umowy.
    > Co więcej - byłaby to praca na czarno.

    NIEPRAWDAAAAAA !!!!!!!!!!
    Jeśli przystąpiłby do pracy na choćby jedzen dzień po 31-03-2006 r. byłaby
    to praca na czas nieokreślony z pełnymi tego skutami :))))

    > Tu nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że dowolny.

    Jaja se robisz ???????
    W takim przypadku, kiedy wygasła mi umowa a ja przepracuję choćby jeden
    dzień po terminie zakończenia jej .... jestem zatrudnionu na czas
    nieokreślonyze wszystkimi tego konsekwencjami ..... oczywiście warunki płacy
    pozostają niezmienne ... jeśli natomiast pracvodawca będzie chciał Ci
    zawrzeć z Tobą nową umowę .... bo nie ma już aneksowania terminów ..... to
    egocjujesz warunki umowy i płac .......i ile w ostatnim kresie wynegocjujesz
    .. to Twoje zawsze mozesz w dniu zakończenia pracy zwrócić sie do pracodawcy
    o świadectwo pracy pierdyknąć drzwiami i pójść w diabły :)))

    a minimalny okres trwania umowy na czas określony ......np. jeden dzień
    :)))))
    maksymalny ..... to znaczy określony ...... przyjęło się, że zawieramy umowę
    na czas określony do 14 maja 2656 r.

    oooooooooooooooooooooo
    :))))

    pozdrawiam