PracaGrupypl.praca.dyskusje › prywatny tel na sluzbowej wizytówce

  • 1. Data: 2005-03-30 15:06:18
    Temat: prywatny tel na sluzbowej wizytówce
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    bez pytania o zgodę Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

  • 2. Data: 2005-03-30 15:15:26
    Temat: Re: prywatny tel na sluzbowej wizytówce
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-30, kuba D. <k...@p...pl> wrote:
    > bez pytania o zgodę Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?
    W zasadzie to nic.
    Sam rozdawałeś te wizytówki, prawda? Mogłeś wziąć czarny pisak i zamalować
    numer jak Ci się nie podobało.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Zawsze możesz zadzwonić/pójść i mu nawrzucać, że jest głupi buc. Ale
    poza wątpliwą satysfakcją raczej nic nie osiągniesz.
    --
    Na twardzielu dioda gore
    /z pamiętnika administratora/

  • 3. Data: 2005-03-30 16:37:30
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Wed, 30 Mar 2005 17:06:18 +0200, kuba D. wrote:

    > bez pytania o zgodę Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    Jak nikt do ciebie nie dzwoni to w czym problem? A jak dzwonią
    do ciebie klienci... wiesz ile firmy potrafią wydać kasy
    żeby klienci do nich dzwonili? :>

    Rygel

  • 4. Data: 2005-03-30 20:27:43
    Od: "cheops" <q...@g...jp>

    Obciążyć kosztami zmiany numeru

  • 5. Data: 2005-03-31 10:42:52
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: kuba D. [Wed, 30 Mar 2005 17:06:18 +0200]:

    > bez pytania o zgodę Prezes umieścił moj prywatny tel
    > na mojej sluzbowej wizytówce. To nie fer! Juz nie
    > pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    Dogadac sie z konkurencja i podsylac im dzwoniacych
    do Ciebie klientow -- sam szybciutko pousuwa ;)

    A serio, nie idzie po prostu z nim pogadac i powiedziec
    "nie zycze sobie"? Czemu od razu chcesz mu "cos zrobic"?

    Kira

  • 6. Data: 2005-04-04 19:10:43
    Od: "virooz" <v...@W...gazeta.pl>

    kuba D. <k...@p...pl> napisał(a):

    > bez pytania o zgodę Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    podziękować.
    zauważ, że klienci dzwonią (tak podejżewam) do ciebie a nie do byłej firmy.
    pojedź do klienta, grzecznie z nim porozmawiaj daj nowe wizytówki z namiarami
    _tylko_ na ciebie.
    załóż własną działalność, klientów już masz prawda? dzwonią do ciebie.

    pozdrowionka
    virooz