PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o pomoc -jak nie płacic podatku › Re: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    From: "Aniołek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    Date: Fri, 12 Mar 2004 11:04:16 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@host-116-226.rev.vline.pl

    dzięki za wszyskie sugestie
    ale powiedzcie
    czy w naszym kraju mozna prowadzić "coś" uczciwie i nie dostać po pupie
    ?wszędzie jest łapówkarstwo i najlepiej byłoby zrobić tak jak mówi Korwin
    wywalić koryto, to świnie odejdą.
    Mój znajomy chciał otworzyć duży zakład produkcyjny, stworzyłby ok 200
    miejsc pracy ale Pefron stwierdził, że jak dobrze nie "posmaruje, to nie
    pojedzie" i znajomy otworzył zakład ale w Chinach.
    Jak do innego kolegi przychodzi kontrola z sanepidu, to on doskonale wie,
    że jak nie położy na zlewie 200 zł to ...
    Pracowałam przez tydzień w hurtowni w Łodzi i nie trudno było się domyśleć,
    że połowa towaru sprzedawana była bez papieru -klienci twierdzą, że muszą
    tak robić żeby przeżyć i utrzymać rodziny . To nasze państwo jest chore i
    zmusza obywateli do cwaniactwa. SZkoda tylko,że jak żony wysoko postawionych
    urzędasów biorą kredyty na grube miliony a póżniej spłacają te kredyty
    biedni obywatele to jest ok?