PracaGrupypl.praca.dyskusje[prośba o komentarz] list motywacyjny i CV dla przedstawiciela handlowego › Re: [prośba o komentarz] list motywacyjny i CV dla przedstawiciela handlowego
    From: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [prośba o komentarz] list motywacyjny i CV dla przedstawiciela
    handlowego
    Date: Mon, 24 Oct 2005 13:47:32 +0200

    Immona napisał(a):
    > Zadanie jest nastepujace: organizacja pozarzadowa dostala
    > list od konsula obcego panstwa, w ktorym informuje on, ze odchodzi ze
    > stanowiska w zwiazku z przejsciem na emeryture i dziekuje za mila
    > wspolprace i zyczy dalszego rozwoju itd., wiadomo. Trzeba odpisac
    > konsulowi, ktory wspieral organizacje swoja obecnoscia na jej np.
    > konferencjach i ktory mial cieple i zyczliwe stosunki z wieloma
    > pracownikami organizacji; wyrazic w tym liscie zal, ze odchodzi,
    > podziekowac za wspolprace, zyczyc wszystkiego dobrego. Ze wzgledu na
> [...]

    Napisałem coś takiego:

    Szanowny Panie K.

    W odpowiedzi na Pański list pragnę w imieniu całego zespołu podziękować za
    nieocenione wsparcie dla naszych działań i wyrazić żal z powodu Pana odejścia.

    Pańska pomoc i zaangażowanie w realizacji naszych projektów wykraczało daleko
    poza ustaloną procedurę - był Pan dla nas nie tylko wspaniałym doradcą, lecz
    także przyjacielem i wielkim sprzymierzeńcem naszych działań. Stanowił Pan
    przykład osoby, która doskonale potrafiła połączyć merytoryczne wsparcie, z
    bardzo życzliwym i pełnym ciepła stosunkiem do każdego człowieka - za co każdy z
    nas, jeszcze raz, pragnie wyrazić głęboką wdzięczność i pamięć. Tym bardziej
    więc przyjmujemy decyzję o Pańskim odejściu z żalem.

    Pragniemy życzyć Panu dobrego i owocnego odpoczynku na emeryturze oraz
    zapewniamy o naszej pamięci. Wyrażamy także nadzieję, że nasze kontakty nie
    ulegną całkowitemu zerwaniu. [ewentualnie:Wyrażamy także nadzieję, że pozostanie
    Pan z naszą
    organizacją w kontakcie.]

    Z wyrazami szacunku,

    Trudno mi było sobie poradzić z nadmiarem "pańskości i pana". Nie wiem też czy
    zwrot "poza ustaloną procedurę" jest właściwy, ale w ten sposóbn chciałem
    powiedzieć, że był kimś więcej niż zwykłym urzędnikiem.
    Do ostatniego zdania tez nie jestem przekonany, ale intuicyjnie wydaje mi się,
    że coś w tym stylu powinno się znaleźć w takim liście.

    --

    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski