PracaGrupypl.praca.dyskusje"project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?" › Re: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
  • Data: 2004-09-27 21:07:25
    Temat: Re: "project manager freelance" - "czy to mozliwe jest takie cos, zeby bylo?"
    Od: "fot" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedna, podstawowa zasada, ktora sobie wypracowalem w ciagu 7 lat pracy:
    > rozkochaj w sobie klientow i nie dopusc do konfliktow, bo jak cie klient
    > pograzy to juz nikt cie z tego nie wydobedzie. Klient musi wiedziec o
    > wszystkich problemach i byc swiadomy ograniczen. Pierwsze co zrob to
    nawiaz
    > przyjacielskie stosunki z klientem i posprzataj to co zostawil po sobie
    > dzial handlowy.

    dokladnie jestem tego samego zdania - mimo ze nigdy nie mialem wlasnego
    projektu, a co najwyzej zarzadzalem jakas nieduza czescia projektu plus
    powiedzmy zastepstwo za kierownika

    jednak jesli nawiazesz z klientem przyjacielskie uklady, to wowczas nawet
    jesli wywali 3 osoby przed toba z twojej firmy, to nawet jesli jest
    wsciekly, poswieci ci chwile czasu, podejdzie rozsadnie i jesli widzi, ze
    starasz sie go traktowac w miare fair a nie robisz go w balona, tylko
    przedstawiasz w miare uczciwie wady i zalety, zagrozenia i problemy oraz
    dlaczego zrobil sie taki misz masz, jaki jest, to jakos w koncu idzie sie
    dogadac

    swoja droga - jak ja bardzo chcialbym pracowac w firmie w ktorej jest
    porzadek na tip top, nawet nie wiecie....