PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramowanie czy sieci ? › Re: programowanie czy sieci ?
    From: Marcin Głowacki <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programowanie czy sieci ?
    Date: Wed, 1 Jun 2005 07:01:04 +0000 (UTC)

    On 2005-05-31, KrzysiekPP <k...@S...op.pl> wrote:

    > A na dodatek admin nie ma szans na rozwoj, ograniczone mozliwosci awansu
    > i bez przerwy robota pod stresem poganiana przez uzytkownikow, ktorzy
    > nie rozumieja dlaczego to jeszcze nie jest zrobione.

    Eee, zbytnio generalizujesz ;-> I do tego bzdury pleciesz ;->
    Admin zawsze ma możliwość rozwoju a wiele zależy od tego czy chce się
    rozwijać. Awansować też zawsze można tylko zależy w jakiej firmie.

    > Widze to na codzien u siebie w firmie - pracowalem na obu tych
    > stanowiskach, bylem adminem, a teraz jestem programistą i nie wroce juz
    > do adminowania ;-)

    A ja na Twoim miejscu zmieniłbym firmę ;->
    Owszem, jeśli jesteś jedynym adminem na całą, dużą sieć to ciężko jest się
    uczyć czegoś nowego ale wtedy musisz stanowczo wnioskować o co-admina, tak
    jak było to w moim przypadku.
    Reasumując: jeśli nie widzisz możliwości rozwoju to trzeba zmieniać miejsce
    pracy. Bo nie ma nic gorszego jak zasiedzenie.

    Do twórcy wątku: to Ty musisz wybrać czym chcesz się zająć. I nie pomoże
    Ci żaden post tutaj bo to co Ty wybierzesz będzie zależało tylko od Ciebie.
    Jak widzisz, zdania są podzielone. Jedni mówią programowanie inni
    administracja. Można być dobrze zarabiającym programistą ale i dobrze
    zarabiającym administratorem.
    Moja rada: powinieneś sobie odpowiedzieć na jedno zasadnicze pytanie:
    Co lubisz bardziej? Jeśli programowanie to zostań programistą, jeśli
    administracja zostań administratorem. Nigdy nie będziesz dobrym programistą
    jeśli tego nie będziesz lubił i analogicznie adminem. Jeśli będziesz dobry
    to i będziesz dobrze zarabiał.
    A jeśli nic z tego Ciebie chociaż w drobnym stopniu nie interesuje
    to zmień zawód ;-)

    --
    Marcin Głowacki, SCSA, SCNA
    Network Administrator