PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista php › Re: programista php
  • Data: 2004-11-05 09:56:43
    Temat: Re: programista php
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    hmmm... nie pisac o znajomosci html'a i xmla?

    hhmm.. faktycznie, jezeli sie tak zastanowie to nie jest to najgorszy pomysl...
    chociaz zaleca sie by w cv wypisac swoje wszystkie umiejetnosci (prawie
    wszystkie)...

    slowem komentarza: konczac licencjat z informatyki prawde powiedziawszy nie
    slyszalem slowem o tym, by ktos na zajeciach wspomnial o html'u css'ie czy w
    koncu tez o xml'u. osobiscie nie narzekm (fakty, przydalby sie jakis porzadny
    wyklad z xml'a i technologii pokrewnych), ale patrzac na moja stara grupe to 90
    procent osob nie potrafiloby napisac bardzo prostej strony z wykorzystaniem
    html'a, 85% nie potrafiloby stworzyc i opublikowac na serwerze takiej strony...
    wiec nie wiem... moze faktycznie rowniez i polskie dziedzi ucza sie tego w
    podstawowce... bo nie na studiach...