PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem: zwolnienie chorego pracownika › Re: problem: zwolnienie chorego pracownika
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem: zwolnienie chorego pracownika
    Date: Tue, 27 Apr 2004 11:51:33 +0200

    Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c6l94q$jjv$1@inews.gazeta.pl...

    > praca
    > problem
    > wy
    > tyle.
    > >

    > a jak twoja mama sie rozchoruje na tydzien, albo wyjedzie na urlop, to
    > wszyscy klienci odejda bo bol nie lubi czekac...i juz nie wroca, bo tylko
    > niepowazne osoby choruja?

    Najwazniejsza jest informacja.
    Jesli pracodawca otrzyma rzetelna informacje o planowanym czasie leczenia,
    moze na podstawie tego podejmowac decyzje. Idzie dlugi wekend, jesli dowie
    sei, ze we wtorek pracownica powinna powrocic do pracy, nie powinien
    podejmowac zadnych krokow personalnych. (np wezmie na te pare dni studentke
    stomatologii do pomocy) Natomiast trzymanie w niepewnosci moze zaowocowac
    stalymi decyzjami personalnymi.
    Gdy mialem podleglych pracownikow, denerwowala mnie nie tyle ich
    nieobecnosc, co niemoznosc zaplanowania dalszych dzialan, z powodu braku
    informacji o przewidywanym czasie nieobecnosci.
    pzdr
    krzysztof

    ---