PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z wyplaceniem pieniedzy za dzielo › Re: problem z wyplaceniem pieniedzy za dzielo
    From: "Rygel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem z wyplaceniem pieniedzy za dzielo
    Date: Fri, 29 Aug 2003 12:30:42 +0200

    On Fri, 29 Aug 2003 06:46:22 +0000, Ryszard Karnia wrote:

    > wszystko skonczylem a oni do tej pory przeslali mi tylko polowe
    > pieniedzy
    > z umowy i przestali sie odzywac.
    > Cala sume, wedlug umowy, powinieniem dostac 17 czerwca. Brakujaca
    > czesc to okolo 1 000 pln.
    >
    > Co w takiej sytuacii proponujecie ?

    A czy firma twoje dzieło wykorzystuje, lub (lepiej) sprzedała je
    firmie która je wykorzystuje? Jeśli tak to:

    1. Wysłać ponaglenie (poleconym) z informacją że w przypadku
    braku wpłaty w ciągu np 14 dni wypowiesz umowe.
    (odczekać)
    2. Wypowiedzieć umowe (poleconym) z powodu niewywiązania się z
    warunków i zarządać natychmiastowego zaprzestania wykorzystania
    dzieła.
    (odczekać, i jeśli nie posłuchają)
    3. Zgłosić na policję fakt naruszenia twoich praw autorskich.
    (i nie pozwolić policji na umorzenie postępowania)

    Rygel