PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracodwaca (odpow.mat) › Re: problem z pracodwaca (odpow.mat)
    From: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem z pracodwaca (odpow.mat)
    Date: Tue, 4 Sep 2007 07:59:48 +0000 (UTC)

    grig <grig@tenbit_no_spam_.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Moja dziewczyna pracuje w sklepie odziezowym w markecie, problem polega na
    > tym ze pracodawca regularnie obciaza pracownikow z tyt. poniesionych strat
    > na skutek kradziezy w owym sklepie. Doszlo do tego ze obecnie dziewczyna
    > dostala wyplate 2 dni wczesniej niz pozostali pracownicy (roznice zmian) i
    > nie zostalo jej potracone nic. Dzis reszta pracownikow dostala wyplaty
    > obciete o 200zl i pracodawca zazadal zwrocenia 200 zl z otrzymanej juz
    > wyplaty! Pensja wynosi niecale 1000zl wiec te 200 to naprawde duzo. Co w tej
> [...]

    Podejrzewam, ze odpowiedz "Zmien prace na mniej porabana! Jak najszybciej!"
    nie uznacie za pomocna, ale sadzenie sie o 200 zl moze przyniesc najwyzej
    poczucie spelnionej sprawiedliwosci (nie twierdze, ze nie warto - spelniona
    sprawiedliwosc tez ma swoja wartosc), docelowym powinne byc jednak
    poszukiwianie mniej patologicznego srodowiska.

    Czy ja moge sie zapytac o jakie miasto chodzi?

    A.