PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo do zasilku

  • 1. Data: 2002-12-30 15:03:23
    Temat: prawo do zasilku
    Od: "amorek" <a...@o...pl>

    witam
    chcialabym sie dowiedziec czy przysluguje mi prawo do zasilku dla
    bezrobotnych
    jesli prowadzilam pozarolnicza dzialalnosc gospodarcza i oplacalam skladzki
    ZUS
    dzialanosc prowadzilam od kwietnia 2001 do konca tego roku.
    zawieszam dzialanosc z powodu upadku jedynego kontrahenta

    pozdrawiam
    ela

  • 2. Data: 2002-12-30 18:04:47
    Temat: Re: prawo do zasilku
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "amorek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialanosc prowadzilam od kwietnia 2001 do konca tego roku.
    > zawieszam dzialanosc z powodu upadku jedynego kontrahenta

    Jeżeli zawieszasz to nie, natomiast jeżeli zakończysz to tak.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-12-30 18:19:03
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Jeżeli zawieszasz to nie, natomiast jeżeli zakończysz to tak.
    >
    > Wiesiek

    oraz oczywiscie nie mozesz miec powyzej 2ha przeliczeniowe :)

    Jacek