PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawa do pracy dyplomowej › Re: prawa do pracy dyplomowej
    From: "Luki" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prawa do pracy dyplomowej
    Date: Sat, 10 May 2003 12:59:43 +0200

    Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości:

    > Ja zrobiłem tak, że wpracy dyplomowej wyraźnie podkreśliłem iż jest ona
    > oparta na gotowym projekcie, który powstał niezależnie od pracy dyplomowej
    > co oczywiście nie jest w pełni prawdą, ale pozwala mi na wykorzystywanie
    > mojego projektu (programu) w celach komercyjnych.

    hmm... zastanawiam sie co ja mam napisac.
    Pisze wlasnie prace o implementacji bazy danych w pewnej firmie. Jest to
    opis projektu, ktory juz komercyjnie zrealizowalem, jednak chcialem jego
    rezultat (w postaci stworzonej strony www obslugujacej ta baze) wlaczyc jako
    czesc mojej pracy dyplomowej.
    Czy to bedzie mialo sens jak napisze ze jednoczesnie ten serwis/baza jest
    czescia mojej pracy ale powstal od niej niezaleznie? Czy ktos moze sie do
    tego przyczepic?

    Pozdrawiam
    Luki