PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawa do pracy dyplomowej › Re: prawa do pracy dyplomowej
    From: "Pracodawca X" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prawa do pracy dyplomowej
    Date: Fri, 9 May 2003 23:01:37 +0200

    Użytkownik "Konrad Chechłacz" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9h3i7$ot5$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Tak sobie myśle...
    > ...jeżeli zrobie pewien układzik na pracy dyplomowej to czy mogę go potem
    > wykorzystać komercyjnie bez żadnej wiedzy i zgody uczelni na której
    zrobiłem
    > taki projekt?
    > I gdzie te kwestie są regulowane?

    Prawa autorskie do pracy posiada uczelnia. Więc jeśli ewentualny "klient"
    będzie chciał wykorzystać to publicznie i ktoś się dopatrzy plagiatu możesz
    mieć problemy....

    Nie maszprawa bez zgody uczelni wykorzystywać w jakikolwiek sposób projektu
    wykorzystanego w pracy - tak samo jak nie powinieneś kopiować cudzych
    pomysłów jako swoim do pracy dyplomowej.....

    Reguluje to regulamin uczelni (chyba każda ma taki zapis... polibuda
    wrocławska na pewno..). Jest chyba nawet zapis, że mogą cofnąć tutył.....