PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawa autorskie dokumentalisty › Re: prawa autorskie dokumentalisty
  • Data: 2005-08-24 18:40:16
    Temat: Re: prawa autorskie dokumentalisty
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z Zachodniopomorskiego to masz moze blisko do Niemiec? Moze tam byloby
    > latwiej (jesli ofkoz sprawy osobiste nie trzymaja Cie w Polsce)

    A niemiecki???
    Ja w tym niekumata.
    I mam tylko średnie techniczne - dzięki temu skreślona jestem
    już jako pracownica na jakiekolwiek stanowisko powyżej sprzedawcy
    w sklepie. I to jeszcze zależy w jakim, bo w niektórych też warunkiem
    jest wykształcenie wyższe.

    Dzisiaj studia łatwo zrobić, jak się ma pieniądze - czytaj: w miarę płatną
    pracę, mało wydatków (tatuś i mamusia żywią, nie trzeba opłacać
    samodzielnie mieszkania itp.).
    Od lat próbuję zarobić na studia - ale ich ukończenie jest nierealne,
    jeśli nie ma się stałej pracy. W takim mieście, jak moje to prawie
    niemożliwe.

    W Niemczech to najwyżej mogłabym sprzątać albo opiekować się
    kimś. Ale do tego też trzeba znać język.
    A wszystko tam 4 razy droższe.

    --
    Załamany... :'''( Koziorozec