PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktyki w UK ? › Re: praktyki w UK ?
    From: "majkel" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praktyki w UK ?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 13:59:39 +0100
    Sender: m...@o...pl@stach.netcontrol.pl

    Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:csl93t$4i7$1@inews.gazeta.pl...
    > czesc
    > Sorka za pusty poprzedni post !!!
    > Gdzie szukac praktyk w UK ? Interesuje mnie praca w roli programisty
    > C#,jestem studentem 3 roku. A przy okazji jak sie nazywaja praktyki po
    > angielsku ? Chodzi mi o okreslenie formalne jest jakies i jak sie nazywa
    > osoby studentow ktorzy na takie praktyki aplikuja ( tez po ang. ) wiem,ze
    > pytanie troche offtopic ale moze ktos mi powie. Czy praktyki w UK sa
    > platne ? Czy jest szansa,na zdobycie pracy w UK bez doswiadczenia w
    > zawodzie
> [...]

    Internship to platna praktyka z reguly tak to sie nazywa. Praca dla
    informatykow jest, ale obcokrajowcy dostaja raczej nudne zadania typu costam
    w excelu, bazy danych, znalezc jakis algorytm do rozwiazania problemu w ich
    bazie, przepisywanie dokumentacji w latexu, czy np ladnie sformatowac kod
    ;]. Placa nienajgorsza. W malej miescinie okolo 50 000 mieszkancow to bylo
    9,5 L/h gross. Da sie zyc. Oczywiscie znajomosc angielskiego najlepiej na
    poziomie Advance lub odpowiedni TOEFL, z reguly dokladnie badana na
    rozmowie. / Bardzo liczy sie dyplom studiow wyzszych. Znajomy skonczyl w
    slupsku MAtematyke i teraz pracuje jakos informatyk. // Zna niezle
    angielski......