PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktyka w hotelu konieczna? › Re: praktyka w hotelu konieczna?
  • Data: 2003-07-07 12:28:55
    Temat: Re: praktyka w hotelu konieczna?
    Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się - nie ma róznicy czy jest to hotel na 25 pokoi czy też należący
    > do dużej sieci - 100% pracowników przyjmowanych jest po znajomości. Branża
    > turystyczna, w stopniu nieporównywalnym z inną, opiera się na układach i
    > układzikach.

    Nie zrozumiales. Nie chodzilo o to mi ze znajomosci nie graja roli,
    tylko o to ze w duzych sieciach wymagania sa wyzsze. Mozna miec
    znajomosci a pracy i tak sie nie dostanie bo sie ich nie spelnia.

    W malych hotelach/pensjonatach znajomosci to 99% sukcesu, a w
    duzych sieciach takich jak Accor czy podobne, znajomosci to
    tez wiele ale pod warunkiem spelnienia wymagan ktore sa niewspolmiernie
    wysokie w stosunku do zarobkow.

    FX