PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktyka dla programisty? › Re: praktyka dla programisty?
  • Data: 2004-07-25 17:24:46
    Temat: Re: praktyka dla programisty?
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie. Jak informatyk po UW (studia strasznie teoretyczne) może zdobywać
    > praktyczne/wartościowe doświadczenia potrzebne do pracy w zakresie
    > programowania?

    Powiedzmy, że odpowiadą ci technologie XML oraz Java. Dołącz do jakiegoś
    projektu open source, no programuj... zdobywaj doświadczenie.

    Z wykształcenia nie jestem informatykiem, ale zawsze wydawało mi się, że studia
    związane z inforamtyka to właśnie w cholere teorii.

    No i faktycznie, jeżli dopiero po studiach wpadło ci do głowy żeby zacząć
    zdobywać doświadczenie, no to ciężko to widzę.