PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za darmo › Re: praca za darmo
    From: d...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za darmo
    Date: 7 Oct 2005 21:46:16 +0200

    > czesc,
    >
    > mam klopot, juz druga firma zaproponowala mojej dziewczynie prace za darmo
    > "na poczatek", a potem za "minimum" na jakies 2-3 miechy, bo i tak "musza
    > duzo w nia wlozyc". Co dziwniejsze, to jedna z tych propozycji, to logistyka
    > w malej firmie, a druga ksiegowanie faktur? Mam klopot, bo:
    > - ile musza w nia wlozyc?
    > - ile sie bedzie trenic? 2 dni?
    > - mgr ekonomii do ksiegowania faktur? Ze niby nic nie umie? Toz po liceum to
    > mozna robic
    > - po angielsku rozmowa kwalifikacyjna w jednej z firm, po co? Po to zeby
> [...]

    To oczywiste, popracuje 4 miesiecy, firme to bedzie kosztowalo 2 tysiace,
    zwolnia ja i zatrudnia kolejna. Jesli chce byc pewna zatrudnienia w pozniejszym
    okresie to niech juz teraz podpisze umowe. Jesli nie miala wczesniej rzadnej
    pracy i bardzo chce zdobyc doswiadczenie w ksiegowosci to niech idzie i traktuje
    to jako praktyke odplatna :)