PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w wawie - smutne rozmyslania

  • 1. Data: 2004-07-03 12:56:58
    Temat: praca w wawie - smutne rozmyslania
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Witam!

    Do niedawna, jakies cztery lata temu, z praca Wawie było jak na zachodzie.
    Dopiero pozniej zaczely
    sie redukcje, obnizanie pensji zwolnienia itd. Mam duzy zal to tych
    popierzonych "politykow", że rozchrzanili
    tak dobrze rozkrecajaca sie gospodarke. Dawniej to zacofanie w stosunku do
    Europy zachodniej tlumaczono trwajacym
    50 lat komunizem, ale prawde powiedziawszy teraz widze, że to nie prawda.
    Generalnie, korupcja, monopole, zle zarzadzanie finansami publicznymi
    doprowadzily do spadku gospodraki. I chyba ta nasza mentalnosc, znanego z
    historii "pospolitego ruszenia" jednorazowej akcji, przypadkowej zbieraniny
    ludzi, bez strategicznego planu co robic dalej.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2004-07-03 20:01:06
    Temat: Re: praca w wawie - smutne rozmyslania
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Handlowiec" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zbieraniny
    > ludzi, bez strategicznego planu co robic dalej.

    no niestety - a teraz kolejny przykład - nie wiem czy czytaliście ile
    odprawy ma dostać prezes Orlenu - od 1,2 mln do 4 mln złotych !!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-07-03 22:28:32
    Od: domanikuz <d...@n...pl>

    Użytkownik KrzysztofM napisał:
> [...]
    >>

    > no niestety - a teraz kolejny przykład - nie wiem czy czytaliście ile
    > odprawy ma dostać prezes Orlenu - od 1,2 mln do 4 mln złotych !!!

    no sk..wysyny znowu są na górze! Drodzy Państwo, co ma robić normalny
    człowiek, żeby odnaleźć się w tej rzeczywistości. Jak np. wyruchać ZUS?
    Pomocy!!! mam założyć hodowlę świnek morskich? czy inną cholerę?!!
    -doman

  • 4. Data: 2004-07-04 09:36:22
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    może już czytałeś? http://ubezpieczenia.onet.pl/945162,wiadomosci.html
    krew człowieka zalewa, sqr....ny, darmozjady, złodzieje i bandyci

  • 5. Data: 2004-07-04 11:45:59
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    > no niestety - a teraz kolejny przykład - nie wiem czy czytaliście
    ile
    > odprawy ma dostać prezes Orlenu - od 1,2 mln do 4 mln złotych !!!

    Czy siedziba Orlenu nie jest w Płocku i tam jest zatrudniony prezes?

    To nie wina Warszawy (sam jestem Warszawiakiem z urodzenia) ale władzy
    jako takiej w całej Polsce. Radni, prezesi w innych miastach też wożą
    się limuzynami i dają sobie wysokie pensje. Tyle, że w Warszawie jest
    centrum władzy i dlatego więcej urzędników.

  • 6. Data: 2004-07-04 11:51:46
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Tyle, że w Warszawie jest
    > centrum władzy i dlatego więcej urzędników.
    ...i nazywanie ich Warszawiakami to zwykla wiocha.
    --
    PozdKa

  • 7. Data: 2004-07-23 18:53:18
    Od: "Karolina" <k...@a...net>

    Użytkownik "KrzysztofM"
    fffpm.pfmpmf> napisał w
    wiadomości news:cc734d$b5r$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > >
    > no niestety - a teraz kolejny przykład - nie wiem czy czytaliście ile
    > odprawy ma dostać prezes Orlenu - od 1,2 mln do 4 mln złotych !!!

    IMHO nalezy mu sie, a poza tym przeciez nie z kieszeni podatnikow dostaje te
    kase :) spolka jest bogata to i prezes porzadna odprawe dostanie.

    Pozdrawiam
    Karolina

    P.S. o ktorym zachodzie mowa wyzej? bo z tego co wiem, to wszedzie ciezko
    teraz