PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w szkole › Re: praca w szkole
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w szkole
    Date: Wed, 6 Dec 2006 23:45:37 +0100

    W wiadomości news:el7g34$24no$1@news2.ipartners.pl Any User
    <a...@d...com> pisze:

    > Zrozum - ja ich nie straszę
    Więc pojmij z wysiłkiem, że ja nikogo nie buntuję.

    >, gdyż to nie są moi podwładni, a to jest
    > tylko grupa dyskusyjna.
    Celne spostrzeżenia.

    > Natomiast gdybym był ich szefem, to również bym
    > ich nie straszył, tylko powyżej pewnego poziomu świadomości, po prostu
    > ich zwolnił.
    Po pierwsze uświadom sobie, że wątek dotyczy pracy w szkole. W tym resorcie
    podstawowym aktem prawnym regulujacym stosunek pracy jest układ zbiorowy
    pracy pod nazwą Karta Nauczyciela (KN), a nie KP. Więc żadne tam "po prostu
    bym zwolnił". Masz jakąś sensowną wiedzę w tym zakresie, aby sie wypowiadać?
    Po drugie - nie bądź dziecinny. Myślisz, że "po prostu" wypowiedzenie i to
    już koniec sprawy? Zapoznaj się choć trochę z tym jak mógłbyś beknąć, a
    przejdzie ci ochota do wygadywania takich farmazonów.
    BTW - naprawdę chciałbym, abyś miał okazję spróbować w tej materii ze mną,
    choć to ma minimalne szanse nastąpić.

    --
    Jotte