PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w real'u › Re: praca w real'u
    From: "winetu" <P...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w real'u
    Date: Sat, 16 Aug 2003 07:57:01 +0200

    Użytkownik "keisho " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bhicta$sng$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak, pracę mam w realu który dopiero zostanie otwarty, ale nie chodzi tu o
    > Warszawe.
    > A w konfrontacji z tym co przeczytałem wcale nie wypadam blado ;)
    > W zawodzie siedze juz dobrych kilka lat i różne dosiadczenia mam na swoim
    > koncie, łącznie z jakimiś nawet papierami...
    > Windowsy i sieci znam nienajgorzej, również jako programista. Z resztą
    > zaganień wymienionych przez Piotra nie powinno być większego problemu,
    > zaliczam się bowiem do ludzi mających głowę na karku.

    Podstawowe pytanie. Czy pracujesz obecnie? Bo jeżeli nie to nie ma się nad
    czym zastanawiać a jezeli tak to czy nie będzie to trochę krok wstecz. W
    realach są Windowsy i Oracle ale czas schodzi na bieganiu z kodami
    kreskowymi, naprawianiu wag, skanerów, robieniu backapów, nightrunów i wielu
    bardzo rutynowych rzeczy. 4 lata temu stanowisko w markecie reala nazywało
    się: "operator systemów informatycznych" i faktycznie tym operatorem się
    było.